maandag 1 april 2013

Project :Plastic fles



Zoals beloofd. Mijn eigen project.
 Een poging tot recycle of hergebruik van een plastic fles.

Dit keer heb ik "vaas" om de plastic fles heen gehaakt, zodat er bloemen in kunnen. Omdat ik het eiermandje van freubelweb erg leuk vond, heb ik er een combi van gemaakt. Het mandje is versierd met violen. De kuikens zijn door mijn dochter gemaakt, ze vond de pompons erg leuk om te maken en kwam met het idee om er kuikens van te maken, goed gelukt toch!
Verder heb ik mijn mandjes voor de chocolade eitjes nog verstevigd door een plastic flesje in drieën te knippen. Ze blijven dan keurig staan en zakken niet in elkaar( de bodem van de plastic fles is hiervoor niet echt nodig.
Ik vind het jammer dat ik geen betere fotos heb, ik ga kijken of dat nog beter kan en stiekem vind ik het nog steeds jammer dat ik geen freesias  kon vinden( waren te duur zei de bloemist). Dan was het helemaal perfect geweest. Maar ik ben erg tevreden over het resultaat. 

Dus bij deze missie voor de maand maart: accomplished!


De maand april: zullen we eens koninginnedag nemen? Vooruit, dan mag het dus lekker gek!


Ik hoop dat jullie vandaag net zo genoten hebben als ik, wat een mooi weer hè!


Geniet van de rest van de week,
Mariet






1 opmerking:

  1. Heel mooi gedaan. Alles... En de dochter heeft de juiste microbe te pakken zie ik. Ook zeer leuk.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen