maandag 8 april 2013

Ik doe ook mee....ojee







Ik doe mee met het bloemenhaken van atelier Valerie


......en ook met de vilten appels van theacrea.      


Ik was al met bloemetjes bezig, maar het leek me een gezellig idee om met de rest mee te haken. Ik heb al zoveel geleerd van allerlei mensen, maar er kan altijd meer bij!

Verder het Apple -project, niet echt mijn ding, maar het is eigenlijk wel een uitdaging om te kijken of ik ook met iets voor de dag kan komen. Een tweede uitdaging voor mij is altijd om te proberen met het materiaal dat ik zelf in huis heb iets te maken. En voilà...naar mijn werkkamer en binnen een 10 minuten al wat gevonden! Zelfs een ander probleem opeens opgelost en er schieten nog meer ideeën door mijn hoofd. Zie je wel dat andere mensen je kunnen inspireren ! Nu nog een kwestie om het tot een goed einde te brengen. 13 april sluit het project. Dat lijkt me niet haalbaar, daarvoor is het deze week te druk. Maar dat is niet erg, het gaat vast wel weer zijn eigen leven leiden!

Mariet









2 opmerkingen:

  1. Hoi Mariet,
    Leuk dat je een volger van mijn blog bent geworden. Mijn eerste volger nog wel, heel leuk vind ik dat. Jij bent ook nog niet zo heel lang bezig zie ik. Inspirerend al die haakpatronen op alle blogs vind je niet? Ik wil overal wel aan beginnen maar eerst maar de bloemetjes van Atelier Valerie.
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Marion , ja ik waarschuw je alvast, het is erg verslavend ! Heel veel plezier met alles!

      Verwijderen