zaterdag 30 maart 2013

Wat stond er in de bladen.......

Gisteren heb ik "haken" gekocht

 
Eigenlijk vond ik 'm wel duur, maar ( dat is echt waar) er zaten een paar haaknaaldjes bij en ik dacht: leuk voor mijn dochter om mee te beginnen. Ik hoop niet dat ze ze meteen breekt, maar dat zien we dan wel weer.
Verder waren we aan het winkelen en dan rolt geld ook wel wat makkelijker( yes oepsie)
Terug naar het blad, ik was aangenaam verrast, want dat kan natuurlijk alleen maar toeval zijn, 
maar het leek of het voor mij geschreven was.
Ten eerste, mijn allereerste muts kwam van "all about ami" en er was een item aan haar gewijd. Ze maakt voor elk Chinees jaar een amigurumi en vorig jaar was dat een draakje. Dit jaar is het jaar van de slang en deze kan je op haar website vinden. Ze heeft net een baby gekregen en  ik denk dat het woord "cute" echt bij haar past. Verder maakt haar man trouwens prachtige fotos.




 



Verder kwam Jane Crowfoot voorbij, ik vind dat ze hele mooie dingen maakt: www. Janiecrow.co.uk

Mijn volgende sprei ga ik maken met de bloemen van Erika Knight, en laat zij er nou ook in staan, dit keer is er een tas van gemaakt.




Een aantal dingen die op mijn wensenlijstje staan kwamen voorbij, en ik heb weer nieuwe vibes gekregen( alhoewel dit nou weer niet zo handig is, mijn lijstje is al lang genoeg)
En die lampenkap moet er ook nog komen!

Jajaja, komt ook nog ,eerst mijn bloemenkleed af,




Ook mooi, een kleed van driehoeken, goede beschrijving trouwens!

Nou ik hoop dat jullie er wat aan hebben, voor mij was HAKEN  dik de moeite waard! Er stonden veel dingen in die ik zeker ga gebruiken .  Nog een lamp, leuke bloemetjes, pannenlappen, maar misschien ga ik zelfs dat schattige vestje van de cover wel maken. Jammer hè, dat er we geen blik vol met tijd kunnen kopen om al dit moois te kunnen maken!

Ach weet je, er moet altijd wat te wensen overblijven, maar blijf bij jezelf en geniet van de dingen die je maakt en maak het af. Want dat is de grootste voldoening die je maar kan krijgen. Deze blijven en geven je volgend jaar nog een goed gevoel en het jaar erop en misschien over 10 jaar ook nog wel! Dus doe wat bij je past en laat de overload aan  je voorbijgaan. Volgende maand zijn er vast ook weer mooie dingen die we weer allemaal zouden kunnen maken, als er 50 uur in een dag zouden zitten.

Keep calm and smile
Mariet













Geen opmerkingen:

Een reactie posten