woensdag 27 maart 2013


Ik ben weer bij!
Mijn struikelblok, blok aan mijn been, steen op mijn maag, was de baksteensteek.
Ik kreeg deze er niet uit, ik vind hem SAAAAAAAIIIIII.
Komt door mijn wol, ik geef het meteen toe.
De vele variaties van vasten zorgden ervoor dat ik niet echt vrolijk van mijn handwerk werd. Mijn vorige projecten met deze wol zijn allemaal gestrand, omdat ik het zo SAAAAAIIIIIII vond.

Maar ik ben niet iemand die snel opgeeft, dus had ik bedacht ik ga wat spice toevoegen
Oja, ik had ook nog bedacht dat ik een stoffen achterkant zou gebruiken van een plaid, die ik ookal vreselijk SAAAAAAIIIIIII vond. Volgen jullie het nog of ben ik jullie al kwijt?

Anyway
Met Mandala-haakwerk ga ik mijn kleed opspicen. Ik heb nog niet veel mandala's gevonden, maar dat komt nog wel.
Dus ik gisteren naar de Wibra( dit kleed is low-budget) en heb een aantal kleuren Saskia gekocht.(vind ik wel lekker haken, en lekker goedkoop)
Ze liggen nu voor me.
......tja....wat denk je.......juist....SAAAAAAAAAAAIIIIIIIII.
KOMT DIT NOG GOED?

Ik weet het niet, ....maar ik ben in high spirit, deze week had Wieke de stersteek, en die vond ik toch leuk!
haakt lekker weg ,Wieke kan je die er nog niet eens stiekem tussen zetten?

En mijn saaie kleuren zijn ze nog steeds een probleem?
WELNEE, ze zijn een uitdaging!

Een kloddertje hieeer, een kloddertje daaaaaar.......
Heus komt allemaal goed!!!!!


Mariet

1 opmerking:

  1. Ja af en toe moet ne mens is doorbijten hé. Ik heb dat probleem nu met de paaseieren die ik aan het breien ben. Maar als ge het dan toch tot een goed einde brengt, dan bent ge weer zo kei content en fier op u zelf...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen