vrijdag 15 februari 2013

Update zomerdeken

Eindelijk mag ik dan beginnen van mezelf om de bloemen aan elkaar te zetten.

Ik heb een plannetje in mijn hoofd en dat begint steeds duidelijker te worden, ik weet alleen niet of het ook zo mooi eruit gaat zien, als dat ik het in mijn hoofd heb. Met de lichtste kleur, tegen wit aan, wil ik de bloemen binden. Ik vind al die witte granny squares zo mooi met alleen maar kleurtjes in het midden. Maar zou dat ook voor deze bloemen opgaan? Of zijn ze leuker als ze ton-sur-ton aan elkaar gezet worden. Ik weet het niet. Laten we ervan uitgaan dat het allebei mooi is. 

Ik zeg altijd als je moet kiezen: het maakt niet uit wat je kiest, als je van je keuze maar het beste probeert te maken!

( voor ton-sur-ton had ik de bloemen trouwens al aan elkaar moeten zetten, dus nu veranderen zou wel heel veel extra werk zijn)

Dus dit is mijn stapel bloemen:




En ja hoor........Marietje mist wat en dat betekent dus ho.........niet verder, eerst katoen bij halen en zorgen dat de stapeltjes kloppen!

Is dat nou een afwijking??????

Nou ja, hoe dan ook ,ik ga nu eerst naar de winkel........


Groetjes Mariet







Geen opmerkingen:

Een reactie posten