zaterdag 2 februari 2013

Patchwork in the appletree

Hey. Leuk dat jullie komen kijken in mijn patchworktuin.!


Ik heb nog niet zo heel veel gemaakt. Een paar jaar gelden een sprei voor het bed van mijn dochter( en voor de poppen van mijn dochter, wat trouwens zeer veel voldoening geeft omdat het zo snel klaar is, want laten we eerlijk wezen......... ).
Ongeveer 5 jaar geleden ben ik begonnen met een deken voor kerst, omdat het zo sfeervol is, omdat het s'avonds zo lekker warm is en omdat ik nog twee hele oude slaapzakken had liggen, waar ik niet zo goed wist wat ermee te doen. En ook een hele belangrijke, ik moest toch ook eens wat doen met mijn verzamelwoede betreffende stofjes!
Dus alles met elkaar was het een geslaagd project en het zou een vervolg krijgen, want een kerstdeken met Pasen op je schoot, dat gaat echt niet! Dus het seizoenenproject was geboren, en ondertussen is die ongeveer 5 jaar oud. U snapt het al denk ik.

Vorige week mocht ik aan mijn seizoenproject "HERFST" toevoegen, dus het schiet op nietwaar.
Toch heb ik er veel plezier van en alles op zijn tijd toch, komt tijd komt raad, go with the flow, wat vandaag niet komt , komt morgen wel en geduld is een schone zaak! Laten we maar op het laatste houden, ik ben gewoon een heeeeeel geduldig persoon. Aldus kondig ik het volgende kleed aan: tataaaa.....Voorjaar......... Foto's houden jullie van me tegoed.


Groet mariet







Geen opmerkingen:

Een reactie posten