maandag 28 april 2014

Eindelijk regen!

Wat nu,

Ja ik ben blij met de regen, na een maand lang rondgerend met verf en kwast en timmerlui op hun wenken te bedienen ( wil je wel even thee zetten?( Excuse me? ), maar toch braaf doen hè). Ze zijn weg, alleluja!!!!! Ik heb weer het rijk alleen! Er moet nog genoeg gebeuren hoor, maar ik wil mijn
eigen ritme terug!


Dus nu in de regen weinig verfklusjes, het moet eerst drogen hè, kan ik weer freubelen.



Ik ben met twee quilts bezig een Dear Jane, voor de logeerkamer en een prachtige, maar O zo
moeilijke Nearly Insane voor de slaapkamer.

En gisteren ben ik dan gestart om maar eens wat te gaan prutsen. Ik heb al vaak in de boeken





gebladerd en begin zo langzamerhand een gevoel erbij te krijgen.
Ik ben meteen maar met het moeilijkste blok begonnen.( ach ja)
Het is ook niet de bedoeling dat het volgende week klaar is, ik gok 5 jaar of zo......

Maar goed ik ben best tevreden over hoe het gaat. Na eerst een ochtend gerommeld te hebben met allerlei tips van mensen, heb ik op een gegeven moment besloten om alles maar uit de losse pols te doen en mijn hersenen te gebruiken . En toen ging het goed.
Ik heb het op de machine gedaan

Toch is het stukje door mij afgekeurd, verkeerde stofkeuze voor de priegelstukjes en ik wil het nu op de hand gaan doen. Het moet beter!

Gek genoeg kijk ik er met veel liefde naar, het stukje wordt niet weggegooid, omdat
Perfect is boring
En het is wel mijn allereerste, ja.......

Nu ga ik eerst wat andere karweitje proberen te maken, zoals een kussentas voor de tuinkussens  (ik ben het helemaal zat dat de gekochte exemplaren zo waardeloos zijn)
En ik heb nog een mand liggen, die ik heb bestempeld tot breimand voor mijn breinaalden
En
Een speldenkussen 
En
Borduurnaalden etui

Ach jullie begrijpen het vast wel

Tot blogs

3 opmerkingen:

  1. Zet 'm op!!! En die NI, brr, mij te moeilijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor iemand die dit leest, Sylvia maakt supermooie dingen en die NI is voor haar vast een eitje! Ik wou dat ik al zover was, maar dat duurt nog wel pak'm beet 10 jaar. En het eerste speldenkussen dat ik ga maken komt van haar blog, supermooi

      Verwijderen
  2. Ha, ha, jij hebt ook nog genoeg plannen om een groot deel van je tijd te vullen.
    Veel plezier en geniet van de rust zo zonder werklui...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen