dinsdag 25 maart 2014

Granny vest update


Hey


Mijn vest is geblokt en dat viel niet mee, want ik heb zo'n supergoedewasmachine die zelf nadenkt( heeft vast een man bedacht). Dus deze wasmachine bepaalt zelf hoe die spoelt en centrifugeert. Niet doen wasmachine, gewoon draaien, niet over nadenken.
Maar wat ik ook probeer, mijn haakwerk komt er gewoon kletsnat uit! Dus toch maar een beetje wringen ( oaaaaa, dat wilde ik nou net niet).

Maar goed, HET WERK ligt nu te drogen en te drogen en te drogen.......


Juist, maar met een nieuw werkje begonnen. Het verhaal komt later nog. Maar hier vast een foto
Niet denken dat ik mijn dagen zo besteedt, maar het is nu PAUZE
Huis zo goed als gaat aan de kant
5 km hardgelopen met vriendin
Aantal grote struiken uit tuin verwijderd, buxus gesnoeid, en al het spul weggebracht.
Ik heb nog geen koffie gehad en dat voor tante kofieleut.
Dus eigenlijk.....moet ik mijn wasmachine dankbaar zijn.
Ach ,zijn die mannen toch zo slecht nog niet!


Tot gauw

2 opmerkingen:

  1. Ge zie hé, aan alles is een positieve kant :-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Danielle, bij jullie ook zo'n mooi weer? Kijk maar eens bij JanitaM, die heeft alle zomerplanten al in bloei ...en ze maakt prachtige kleden en kussens. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen