zondag 2 juni 2013

Deze week.....de rest

..........en nu de rest.

Een jumpsuit van spijkerstof die ik nog had liggen. Ik heb een patroon gebruikt van een blad,maar heb al snel een gewone broek gepakt en deze voor de maat erop gelegd en dus een beetje aangepast. De bovenkant is gewoon een rechte lap, een stukje boordstof ertussen, die ik nog had.  Borduurmotiefjes van de naaimachine in neonkleurtjes en het grijze haakwerk is van zpagetti( die trouwens hele lelijke stukken ertussen had zitten). De schouderbandjes zijn een rij lossen en een rij vasten. Hierop met lossen een felle streep gehaakt, waarbij kraaltjes meegemaakt zijn. En voilĂ  een jumpsuit.

De volgende
Ik wou zo'n haltertopje eens proberen en ja, het is inderdaad heel makkelijk. De onderkant is een simpel rolzoompje geworden en de bovenkant omgeslagen en een sjaaltje door de tunnel getrokken, die aan een kant met een strik sluit. Natuurlijk weer een extra accent met de bloemen van Ellebel.

En last but not least mijn gepimpte joggingbroek

Dit was'm een simpele grijze lange van de H&M, lang gebruikt als huisbroek, maar ik wilde wat anders.......
En dit is het geworden



Nieuw mintgroene boordstof, en een beetje patchwork en de bloemetjes van Ellebel en ik was helemaal content
Misschien nog een mooi shirt erbij? Oja, .......opeens heb ik  al een idee
Tja , zo gaat dat, van het een komt het ander.
 Wel ik heb er in iedergeval plezier aan beleeft om het te maken, dus...
Ach , waarom ook niet

Groetjes



1 opmerking:

  1. Ben jij even druk bezig geweest. Mooie gepimte joggingbroek...
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen