zondag 19 mei 2013

Granny vest

Het begin is er,
Joke van Lindevrouwweb, wilde een grannyvest gaan haken.







 En het is niet dat ik niet genoeg te doen heb, maar net als dat heel veel vrouwen heel veel schoenen hebben, heb ik dat ( ook) met vestjes. En ...ik kon nog wel een rokje bedenken, waarbij een mooi vestje niet zou misstaan.
Het is een beetje een gek rokje , met gekke kleuren, daarom heb ik 'm ook gekocht.

Mijn vestje wordt dus ook een beetje met gekke kleuren:





Het duurt nog wel even hoor!


Groetjes Mariet

4 opmerkingen:

  1. Hmmm, gekke kleuren voor een rokje, gekke kleuren voor een vestje...wat zegt dat over het meisje... ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben heel benieuwd naar al die gekke kleurtjes...het klinkt heerlijk:)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk werken met al die kleurtjes. Succes ermee.

    Groeten van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh leuk joh ,denk dat ik ook zo n leuk vestje ga maken enig

    BeantwoordenVerwijderen