dinsdag 22 januari 2013

Oja........

Je denkt nu natuurlijk dat ik nog helemaal geen creaties van mezelf heb. Mis!...... Ik kan naast al dat harde werken( daarom duurt het ook allemaal zo lang dat opruimen), de verleiding natuurlijk niet weerstaan. Ik heb twee cols - waarvan 1 uit de inspiratiedoos kwam van - allaboutami , twee mutsen, twee granny's , waarvan een net zo mooi moet worden als de blauwe granny van - janitaMantel . Een patchworkdeken bijna af( eigen werk), Een joekel van een kerstbal-annekids-, maar de mijne is duidelijk groter! Maar de hare mooier. En last but not least, een hele simpele cover voor een waxinelichtje,waar ik eigenlijk het meest trots op ben, want die is perfect!
Ik heb echter nog geen foto's, tja dat bloggen hè, het zit er nog niet helemaal in!

Heb een goede dag ( gelukkig was mijn garagepad vandaag nog schoon, dus ik mag weer gaan opruimen, joepie)


                                                                  Mariet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten