vrijdag 1 februari 2013

Project

Vorig jaar was ik in HongKong en zag ik een erg leuke winkel, ze hadden alleen maar spullen te koop van gerecycled materiaal.  Het zag er allemaal prachtig fris en vrolijk uit. De winkel heette EMOI. Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb deze vaashoezen gekocht.

Het thema van mijn project is dus een fles hergebruiken op een leuke manier!
Mijn uitdaging voor mijn allereerste project is dat ik wil proberen om elke maand een variatie op dit zelfde thema te bedenken. Iedereen die het leuk lijkt om mee te doen, mag me foto's sturen van zijn of haar bedenksel en die plaats ik dan op dit blog.

Deze maand staat natuurlijk in het teken van Valentijn, dus het zal niet al te moeilijk te raden zijn, wat as maandag als variatie bedacht wordt, ik begin niet al te moeilijk, ik moet er nog inkomen. (ik hoop trouwens dat ik 12 variaties uit mijn mouw kan schudden, maar we zien wel waar het schip strand). Het lijkt me erg leuk om ook de creaties van anderen te zien. Dus kom erbij zou ik zo zeggen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten