dinsdag 26 februari 2013

KNUFFELIG???

Al een paar dagen geniet ik van mijn tulpjes,

Ik lig erg achter met mijn project van de maand,

-   Ik heb een valentijns-idee, maar ja dat is al geweest hè.
-  ik doe veel aan mijn zomerkleed, met heel veel plezier!
- Mijn  planning was ook niet handig, werk en voorjaarsvakantie( zal vast nog wel vaker gebeuren)
-    mijn werkkamer inrichten is erg leuk en schiet aardig op, ik zit nu lekker op mijn kamer te           niksen met een kop koffie en alleen maar te genieten en nog meer plannetjes maken ( dat laatste kan ik heeeeeel goed)
 -  dochterlief verwacht nog steeds haar beloofde valentijnspresentjes, wordt nog steeds aan gewerkt (eerst moest mijn nieuwe naaimachine op de goede plek), maar het is bijna af hoor!

-  wiekes haakrol is ook heel belangrijk 


Maar als ik heel eerlijk ben, ik ben niet zo van Valentijn, oeps ik heb het gezegd!
Hartjes vind ik schattig, maar ik wordt er wel een beetje zenuwachtig van......al die schreeuwende winkels, ik kijk graag de andere kant op.

Ik ben meer van de knuffels, .....KNUFFEL,KNUFFEL, KNUF.........
Ik ga denk ik ook nog een boel van die mooie gehaakte knuffels maken. Jaja, onderop het lijstje, want eerst moet ik die petit fourtjes nog. En ik heb ook al een sprei in voorbereiding voor mijn eigen bed( die van mijn dochter wordt toch zo leuk............)

En nog dat fair isle jasje, Wieke nog eens even naar haar wol vragen....

Oja, project, 
nou Valentijn dan maar volgend jaar februari , de maand maart ga ik natuurlijk iets met pasen doen.
Beloofd , en dit keer voordat pasen voorbij is, hand op mijn HART!

Groet Mariet



p.s. oja ....een hele dikke week-na-valentijns-knuffel van MIJ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten