dinsdag 18 maart 2014

Inhaalslag

Hallooooo,


Ik ben bezig met een inhaalslag.(pfff)
Haakrol van Wieke moet nog verwerkt worden. En ik heb nog niet alle patroontjes gehaakt. Ik heb namelijk wol tekort. Ooit was ik met een stuk breiwerk begonnen om eventueel een kussen van te maken en ook een vest. Is niets geworden, vanwege........tja, het is al zolang geleden, dat ik het eigenlijk niet meer weet.
Voor Wieke's haakrol had ik al snel door dat er een hoop wol in ging zitten. Haha mooie gelegenheid om wat restwol weg te werken.

Het moest ook een beetje kleurig worden


Maar ik had wol te kort en kan nog niet verder.
 Dan maar met de afwerking beginnen. Ik heb nog geen idee welke kant ik opga. Aan het eind moet 
alles op de een of andere manier aan elkaar zitten.
Ben benieuwd.......


Lieve groet 
Mariet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten