maandag 25 maart 2013

Pasen.........

Pasen 2013.    







Ik heb vorig jaar een paaskleed gekocht voor de ontbijttafel. Na pasen, dus dit jaar wordt het voor het eerst gebruikt. Had ik het nodig, .....nee, ik ben namelijk niet zo van de kleden, placemats zijn veel handiger, doekje erover en klaar. Ik hou wel van handig! Maar daar komt meteen het probleem om de hoek kijken, ik hou ook van mooi en van gezellig en van nou ja, je weet wel en ik ben natuurlijk een vrouw( ...hoor ik alle mannen zuchten, want die houden vooral van handig). Dueusss, twee jaar geleden bij Appie Heyn, een paaskleed, geen zoete zoet maar wel in zachte kleurtjes, ik was verkocht, tja waarom wordt je verliefd...Nobody knows..... In iedergeval,.....niet gekocht...veel te duur, ja leuk verliefdheid, maar het moet wel betaalbaar zijn! (Gniffel, gniffel, volgend week liggen ze in de uitverkoopbak, als ik geluk heb voordat het Pasen is, want zo is Appie dan ook wel weer).

Maar zoals alles in het leven , het heeft niet zo mogen zijn. Niks uitverkoopbak, en al helemaal geen paaskleed meer. Dat was even slikken, mijn O zo verstandige tactiek, had dus helemaal niet gewerkt...sh.....(je kent het woord vast wel). Maar life Goes on, met of zonder paaskleed en we hebben fijne paasdagen gehad.

Vorig jaar, wie schetst mijn verbazing..., ligt weliswaar na Pasen...., MIJN TAFELKLEED te pronken bij de kassa, in een of andere uitverkoopbak!!!!! Ik weet geeneens meer wat ik ervoor betaald heb, wat ik wel weet is, dat DIT jaar mijn paasontbijt staat te pronken op een wonderschoon paaskleed!!!

Fijne paasdagen,
Mariet


PS ik kook de eitjes lekker hard, dit jaar geen lekker weglopend eigeel voor mij, en misschien heel veel servetten, of toch nog maar die placemats,, oooooo, als ik die vlekken er maar weer uitkrijg, iemand een tip voor een echt goed wasmiddel?.....



Werk in wording, kippetjes en een eiermand.
En natuurlijk mijn recycle project, maar luitjes, of ik het op tijd afkrijg.....?

Weet je nog...de paperclips van de wibra, ideale marker!
( dit werkje is niet meer, moest plaats maken voor de andere, met dubbel draad en zoveel sneller klaar )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten