maandag 21 januari 2013

Een leeg huis, deze moet natuurlijk gevuld worden!

Sinds de kerst vorig jaar ben ik met het bloggen in aanraking gekomen, ......ik was op zoek naar haakpatronen. LEUK, maar nu, hoe doet iedereen dat toch, ik ben dus duidelijk in de beginfase. Al een maand, want tijdens het leerproces kom ik op allerlei leuke sites, die ik natuurlijk wil lezen en zien. Complimenten voor iedereen! Alleen ik ben zelf nog niet zoveel verder gekomen, heb wel duizend ideeen( zoals iedereen) en heb vooral veel ingeslagen, het liefst bestelde ik alle kleuren Catania en wou ik dat ik bij mij op de hoek alle leuke stofjes kon krijgen die ik voorbij zie komen. Helaas!
Maar er is ook goed nieuws! Er waait een frisse wind bij bloempjes, de hele bovenverdieping staat op zijn kop. Er moet plaats gemaakt worden voor de nieuwe naaimachine en dan toch ook maar voor die nieuwe paspop. En natuurlijk moeten al mijn nieuwe katoentjes een mooi plekje krijgen, voor al die mooie rokjes die ik ga maken. En mijn haakkatoen moet voor de grijp liggen, en kralen en dat mooie papier...........oja, ik heb alle zakken met oude kleren weer gauw te voorschijn gehaald, had ik ze toch bijna weggegooid, Oefff....Net op tijd! Bijna was al dat "goud" voor altijd en eeuwig verdwenen.

Dromen zijn mooi, maar nu toch eerst maar even terug naar mijn nog niet zo mooie bovenverdieping, tja, creatief zijn heeft ook zijn nadelen............en we staan weer met beide benen op de grond!

Geniet van de witte buitenwereld,

   
                                                                                    Mariet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten