dinsdag 3 juni 2014

Boekkies juni

Hey allemaal,


Niets te melden eigenlijk, door het mooie weer en de feestdagen is het ontzettend druk en komt van handwerken weinig en als ik iets oppak gaat het vaak mis, kennen jullie dat? Meestal een teken dat het eigenlijk te druk is.

De nieuwe Boekkies voor deze maand is Isabelle Allende ' nieuwste boek 'Ripper'.

Die van vorige maand ligt nog steeds in bestelling, dus ik kan er(nog) geen zinnig woord over zeggen. Misschien later......
Het boek van deze maand heb ik gelukkig al in huis.


Verder genieten we enorm van het mooie weer. Er wordt alweer gekampeerd in de tuin en de barbecue is nu al weer vaker aan geweest, dan in  2013 en dan is het nog geeneens zomer. Duimen dat het zo blijft!

Vakantie geboekt, ook nog nooit eerder gedaan,en de tent gecontroleerd. We zijn er klaar voor! Dit jaar gaan we weer kamperen! Ik heb het gemist, mama heeft namelijk niet altijd vakantie in de zomervakantie.

Jee, soms is druk toch ook wel ergens goed voor!


Ik wens jullie heel veel lekkere zon en plezier,



Mariet

1 opmerking: